zondag 10 juni 2012

Assessment Semester 2 leerjaar 1

Creërend vermogen

 Proces 2D-Beeldonderzoek Periode 3
 
                                                                   Week 3; spanning

Week 5; Innerlijke onrust (innerlijk)

Week 7; Innerlijke onrust in verhaal



 Proces modeltekenen 2D-Beeldonderzoek Periode 3
 Week 2

Week 4
Week 8 



Proces Periode 4






Kritische reflectie

Ik kan mijn werk goed beargumenteren. Ook heb ik zicht op mijn proces en weet waar ik de nodige aanpassingen moet maken.


Groei en vernieuwing

Beeld en Concept Periode 3






Proces Serieel Beeld Periode 3 


  Storyboard 1





Storyboard 3 

 Gedeelte moving storyboard Serieel Beeld Periode 3



 Proces Periode 4

Storyboard 1

Storyboard 2


Animatiescene mov. storyboard Periode 4


 Vakbeeld Periode 3
Animatie toeter

Mijn gedeelte animatie estafette klas



Animatietests Periode 4
Animatietest; geluid

Animatietest; rugzakken



Omgevingsgerichtheid

Inspiratie animator




 Inspiratie vormgeving


Organiserend vermogen

Overzicht werk Serieel Beeld Periode 3

Planning Project Periode 4


Communicatief vermogen

Zichtbaar naar aanleiding van deze presentatie.


Vermogen tot samenwerken

Samenwerkingsopdracht Serieel Beeld Periode 3


Koen als acteur in green screen lokaal

Animatietest 4




Geen opmerkingen:

Een reactie posten